Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(57)
Forma i typ
Książki
(57)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poezja
(1)
Dostępność
dostępne
(58)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(28)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(26)
Autor
Dominik Piotr (technolog żywności)
(3)
Merski Janusz
(3)
Merski Janusz (1941- )
(3)
Ćwik Bogdan
(3)
Berdychowski Jerzy
(2)
Dobiegała-|Korona Barbara
(2)
Dominik Piotr (technologia żywności)
(2)
Drogoń Witold
(2)
Eberhardt Andrzej
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Krawczyk Zbigniew (1930- )
(2)
Krawczyk Zbigniew (1930- ). Red
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(2)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa. Red
(2)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(2)
Piotrkowski Kazimierz
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Sarnowski Janusz
(2)
Sienkiewicz Jan Wiktor (1960- ). Red
(2)
Telep Jerzy (1943- )
(2)
Warecka Joanna
(2)
Witkowski Czesław
(2)
Witkowski Czesław (nauki ekonomiczne)
(2)
Zięba Stanisław
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič
(1)
Białyszewski Henryk
(1)
Bombera Zdzisław (1932- ). Red
(1)
Brodziński Marian G
(1)
Brożek Zuzanna
(1)
Czajkowska Anna (biolog)
(1)
Czerniakowski Robert
(1)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(1)
Dobieszewski Adolf (1933- )
(1)
Dominik Piotr
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata. Red
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dudkiewicz Danuta. Red
(1)
Dąbrowski Andrzej (nauki kultury fizycznej). Red
(1)
Dąbrowski Andrzej (wychowanie fizyczne)
(1)
Falkowski Wojciech (1930-2015)
(1)
Gaj Jerzy (1929- )
(1)
Gaj Jerzy (1929-2016)
(1)
Gulczyński Mariusz
(1)
Gulczyński Mariusz (1928- )
(1)
Janicki Janusz
(1)
Kowalski Andrzej
(1)
Kościelnik Justyna
(1)
Kuciński Jerzy
(1)
Kwilecka Maria
(1)
Mazurkiewicz Eugeniusz (1928- )
(1)
Małysz Jerzy
(1)
Pięta Jan
(1)
Sienkiewicz Jan Wiktor (1960- )
(1)
Solarz Małgorzata (ekonomia)
(1)
Szczerbiński Henryk (1948- ). Red
(1)
Telep Jerzy
(1)
Telep Jerzy (1943- ). Red
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(44)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(57)
Język
polski
(57)
Odbiorca
Studenci
(7)
Szkoły wyższe
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Turystyka
(9)
Hotelarstwo
(3)
Odpoczynek
(3)
Gastronomia
(2)
Organizacja
(2)
Państwo
(2)
Polityka
(2)
Sport
(2)
Wysiłek fizyczny
(2)
Bezrobocie
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dziecko
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Integracja europejska
(1)
Kobieta
(1)
Kolarstwo
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Krajoznawstwo
(1)
Ludzie starzy
(1)
Młodzież
(1)
Nordic walking
(1)
Odżywianie
(1)
Poezja polska-antologia
(1)
Postawy
(1)
Prawo
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjologia
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Turystyka górska
(1)
Turystyka konna
(1)
Turystyka narciarska
(1)
Turystyka piesza
(1)
Turystyka wodna
(1)
Unia Europejska
(1)
Wieś
(1)
Wspólna Polityka Rolna UE
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Zarządzanie
(1)
Zawód
(1)
Zielona szkoła
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Wiersze
(1)
57 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-109.
Praca stanowi udaną próbę systemowego ujmowania zagadnień ekonomicznych nie tylko z perspektywy teoretycznej, ale i od strony praktycznej. Dowodem tego jest analiza wyników badań naukowych przeprowadzonych w latach 2007-2009 w zakresie strategicznych problemów rozwoju turystyki, innowacyjności i konkurencyjności w turystyce, wdrażania w turystyce międzynarodowych norm rodzin ISO 9000 i ISO 14000.Cennym dorobkiem jest stosowanie podejścia projektowego w turystyce, jako skutecznego instrumentu kompleksowego rozwiązania problemów na różnych szczeblach gospodarowania oraz znaczenia gospodarki turystycznej dla rewitalizacji.Analiza wspólnych problemów polityki rozwoju i polityki turystycznej jest swoistym kompendium wiedzy o zadaniach i kompetencjach samorządów terytorialnych w zakresie rozwoju turystyki w skali lokalnej i regionalnej.Rzetelność pracy jest potwierdzona danymi statystycznymi, inspiruje do poszukiwania i rozwiązywania nowych problemów w zakresie ekonomiki turystyki i rekreacji.(z recenzji prof. dr. hab. Jerzego Telepa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 29,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.A (3 egz.)
Książka
W koszyku
Gastronomia / Piotr Dominik. - Warszawa : Almamer Szkoła Wyższa, cop. 2013. - 346 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [331]-341, netogr. s. 343-344, wykaz aktów prawnych s. 341-343.
Podręcznik akademicki.
Książka stanowi kompendium wiedzy o usługach gastronomicznych świadczonych w ogólnodostępnej bazie żywieniowej. Pozycja wydawnicza polecana jako podręcznik akademicki wspomagający treści prezentowane na specjalnościach gastronomia i hotelarstwo ze szczególnym uwzględnieniem przedmiotów poświęconych gastronomii i organizacji usług gastronomicznych.Publikacja adresowana także do osób prowadzących działalność gastronomiczną, chcących usystematyzować wiedzę praktyczną w tej dziedzinie.W opracowaniu omówiono m.in. następujące zagadnienia:- formy usług gastronomicznych i ich organizacja;- zasady formowania zakładu gastronomicznego z uwzględnieniem jego funkcjonalności i bezpiecznej produkcji żywności;- podstawy prawne obowiązujące w branży gastronomicznej;- procedury niezbędne do założenia i uruchomienia działalności gastronomicznej;- zagrożenia mogące wystąpić podczas prowadzenia działalności gastronomicznej, a także sposoby i systemy gwarantujące bezpieczną produkcję gastronomiczną;- dobór pracowników gastronomii i cechy, jakimi powinni się oni odznaczać;- procedury i wymagania dotyczące unormowania działalności gastronomicznej;- proces produkcji gastronomicznej;- elementy obsługi konsumenta.
Przedmowa * Rozdział 1 * Sektor usług gastronomicznych * 1.1. Definiowanie gastronomii * 1.2. Funkcje gastronomii * 1.3. Rola gastronomii w gospodarce rynkowej * 1.4. System żywienia otwartego i zamkniętego * 1.5. Produkt gastronomiczny * 1.6. Podsystemy rynku usług gastronomicznych * 1.7. Segmentacja w gastronomii * 1.8. Usługi gastronomiczne w turystyce * Rozdział 2 * Zakład gastronomiczny * 2.1. Rodzaje lokali gastronomicznych * 2.2. Układ funkcjonalny zakładu gastronomicznego * 2.3. Pomieszczenia zakładu gastronomicznego * 2.4. Przystosowanie lokalu gastronomicznego do potrzeb osób niepełnosprawnych * Rozdział 3 * Wyposażenie zakładu gastronomicznego * 3.1. Czynniki określające dobór maszyn i urządzeń w zakładzie gastronomicznym * 3.2. Materiały stosowane w gastronomii * 3.3. Urządzenia stosowane na zapleczu gastronomicznym * Rozdział 4 * Bezpieczeństwo produkcji gastronomicznej * 4.1. Zagrożenia bezpieczeństwa produkcji żywności * 4.2. Praktyki produkcji gastronomicznej * Rozdział 5 * Produkcja gastronomiczna * 5.1. Etapy produkcji gastronomicznej * 5.2. Metody obróbki termicznej * 5.3. Przechowywanie i konserwacja żywności * 5.4. Produkty żywnościowe wykorzystywane w gastronomii * 5.5. Planowanie jadłospisów * 5.6. Utrata wartości odżywczych żywności podczas obróbki wstępnej * i cieplnej * 5.7. Nowoczesne technologie w produkcji gastronomicznej * Rozdział 6 * Organizacja pracy w gastronomii * 6.1. Teoria organizacji pracy w gastronomii * 6.2. Stanowiska pracy w zakładzie gastronomicznym * 6.3. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy * 6.4. Etyka zawodowa * 6.5. Zasady gościnności * 6.6. Typy psychologiczne konsumentów * 6.7. Obsługa konsumenta * 6.8. Organizacja posiłków * 6.9. Style obsługi * 6.10. Potrawy i sposób ich serwowania * 6.11. Napoje * 6.12. Sposoby nakrycia stołu * 6.13. Organizacja kolacji * 6.14. Zasady ergonomii w gastronomii * Rozdział 7 * Marketing i finanse w gastronomii * 7.1. Marketing w gastronomii * 7.2. Finanse w gastronomii * Rozdział 8 * Stan i rozwój polskiej gastronomii * 8.1. Rys dziejów restauratorstwa i gastronomii na świecie i w Polsce * 8.2. Popularność usług gastronomicznych w Polsce * 8.3. Współczesne trendy w polskiej gastronomii * 8.4. Systemy i marki gastronomiczne obecne na terenie Polski * Rozdział 9 * Kultura przedsiębiorstwa i obsługa klienta * 9.1. Pojęcie kultury przedsiębiorstwa * 9.2. Przejawy kultury firmy * 9.3. Standaryzacja obsługi klienta * 9.4. Casual - wszystko dla klienta * 9.5. Rola odpowiednio przygotowanych pracowników w tworzeniu pozytywnego * wizerunku firmy * Rozdział 10 * Rodzaje usług gastronomicznych * 10.1. Usługi cateringowe * 10.2. Przyjęcia okolicznościowe * 10.3. Usługi gastronomiczne w środkach transportu * 10.4. Usługi gastronomiczne w hotelach * 10.5. Organizacja usług gastronomicznych w agroturystyce * Rozdział 11 * Uruchamianie lokali gastronomicznych * 11.1. Uregulowania prawne dotyczące produkcji żywności * 11.2. Wybór miejsca i koncepcji działalności gastronomicznej * 11.3. Prognozowanie wyników finansowych przyszłego lokalu gastronomicznego * 11.4. Procedura uruchamiania lokali gastronomicznych * Bibliografia * Literatura przedmiotu * Akty prawne * Strony internetowe * Wykaz tabel, rysunków i fotografii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 64 (1 egz.)
Kaucja: 42,42 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy pracach. Indeks.
Streszcz. ang. przy pracach.
Książka Aksjologia podróży w naturalny sposób staje się kolejnym opracowaniem zbiorowym pod redakcją wyśmienitego zespołu naukowego w osobach prof. dr. hab. Zbigniewa Krawczyka - wybitnego humanisty, znawcy zagadnień z obszaru socjologii kultury i filozofii (byłego rektora Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie), prof. dr. hab. Jana Wiktora Sienkiewicza - specjalisty w zakresie polskiej kultury i sztuki na emigracji oraz dr Ewy Lewandowskiej-Tarasiuk - znanej autorki wielu publikacji naukowych, między innymi z zakresu kultury języka, kultury literackiej i komunikacji społecznej. [...] Jest to opracowanie bardzo cenne, oczekiwane nie tylko przez środowiska naukowe zainteresowane turystyką, które stanowi kolejny, ważny etap na drodze poszerzania badań naukowych dotyczących wszelkich kontekstów związanych z człowiekiem w podróży w ujęciu historycznym, socjologicznym, religijnym i - jakże modnym we współczesnym świecie (choć nieodłącznym od stuleci) - rynkowym.Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Marka Kwiatkowskiego
Wszyscy jesteśmy turystami * I AKSJOLOGICZNE INSPIRACJE PODRÓŻY * Marek Kazimierczak * Podróż jako modus życia w alternatywnych światach * Janusz Dobieszewski * Między ucieczką a powrotem - aksjologia podróży * Elżbieta Puchnarewicz * Wybrane konteksty współczesnych podróży i turystyki do egzotycznych światów * Danuta Dudkiewicz * Odkrywanie Uzbekistanu * Zbigniew Dziubiński * Wizja turystyki Kościoła rzymskokatolickiego * Paweł Migała * Patogenne aspekty turystyki * Dominik Maiński * Tematyka i ikonografia podróży na polskich medalach i monetach upamiętniających Jana Pawła II * Barbara Korczak * Droga cudzoziemców do integracji na przykładzie grup integracyjnych w Niemczech * II PODRÓŻ W ŻYCIU LUDZI LITERATURY I SZTUKI * Lech Jaczynowski * Niedoceniane lekcje polskości Sadyka Paszy * Joanna Sokolowska-Gwizdka * Amerykańskie podróże Heleny Modrzejewskiej * Maciej Jońca * Leon hr. Piniński - historyk sztuki stworzony przez podróże * Ewa Lewandowska-Tarasiuk * Angielskie impresje * Jan Wiktor Sienkieivicz * Old Kent Road - Adama Kossowskiego podróż przez dwadzieścia stuleci * brytyjskiej historii * Leszek Makówka * Między Nowym Jorkiem a Nowym Meksykiem - Georgii 0??Keeffe poszukiwania * artystycznej i duchowej ojczyzny * Jakub Mosz * Kulturowa podróż Zbigniewa Herberta * Halina Taborska, Jan Stanisław Wojciechowski * Podróż artystycznej idei - Europejska Droga Pokoju * Marcin Lutomierski * Podróże w głąb pamięci. Realizacje tematu kraju lat dzieciństwa i młodości * w wybranych wierszach poetów z kręgu emigracyjnych "Wiadomości" * III AKSJOLOGICZNE KONTEKSTY TURYSTYKI SPORTOWEJ * Piotr Rymarczyk, Joanna Femiak * Dyskurs zewnątrzsterowności w czasopismach poświęconych stylowi życia * w świetle baumanowskich metafor ponowoczesnej tożsamości * Andrzej Pawlucki * Sportowiec, pseudosportowiec, anty sportowiec. Dlaczego czyn sportowy * jest moralnie dobry? * Janusz Merski, Justyna Kościelnik * Turystyka rodzinna-jej wartości i wzory * Zbigniew Krawczyk * Społeczno-kulturowe wartości turystyki sportowej (na przykładzie Euro 2012) * Zygmunt Jaworski * Imperium Sportu - kreator podróży * Wojciech J. Cynarski * Peregrynacje turystyczne miłośników sztuk walki * Indeks osób
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 54428 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-142.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
W książce autor w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: - podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; - relacje między firmą a organami władzy, główne patologie występujące w tym środowisku, korupcję; - relacje pracownik - firma. Analizuje fazy pozyskania pracownika dla firmy oraz relacje władz z firmą jako całością; - funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; - relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; - relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem, odpowiedzialność dostawcy, rzetelność pracy oraz dialog ze społeczeństwem; - relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; - etyczne aspekty relacji mistrz - uczeń. Zamieszczone w rozdziałach przykłady w istotny sposób uatrakcyjniają lekturę, jednocześnie zmuszają czytelnika do samodzielnego myślenia, a wykładowcy dają możliwość przeprowadzenia dyskusji ze studentami. dr Grzegorz Sołtysiak
1. Metodologia etyki gospodarczej i zawodowej * 1.1. Miejsce norm moralnych wśród innych norm regulujących zachowania człowieka * 1.2. Język etyki, czyli jak rozmawiać o etyce * 1.3. Biznes - moralny, niemoralny czy może amoralny? * 1.4. Intencja a wynik działania * 1.5. Gospodarka - w drodze do świata duchowości * 2. Relacja firma - organy władzy * 2.1. Bezstronność i równe szanse podmiotów * 2.1.1. Zamówienia publiczne jako przykład poszukiwania ładu moralnego w gospodarce * 2.1.2. Konkurs, przetarg i inne sposoby wyrównywania szans podmiotów w biznesie * 2.2. Bezstronność arbitrów jako fundament sprawiedliwego biznesu * 2.3. Etyka kontroli * 2.3.1. Zasady kontroli * 2.4. Uczciwy i transparentny lobbing jako wyraz etycznej promocji interesów grupowych * 2.4.1. Problem z lobbingiem w Polsce * 2.5. Korupcja jako patologia relacji biznes - państwo * 2.5.1. Fenomen Skandynawii * 2.5.2. Rodzaje korupcji * 2.5.3. Walka z korupcją - determinacja i nadzieje * 2.5.4. Aspekt personalny - korupcyjni "janczarzy" * 3. Relacja pracownik - firma * 3.1. Syndrom superdyspozycyjności oraz narzucony pracoholizm - nowa jakość pracy czy współczesne niewolnictwo? * 3.2. Etycznie przed zatrudnieniem * 3.3. Etycznie w procesie rekrutacji * 3.4. Etyczne problemy adaptacji zawodowej * 3.5. Lojalność władz firmy wobec akcjonariuszy * 3.5.1. Dobre praktyki rad nadzorczych * 3.5.2. Dobre praktyki zarządów * 4. Relacja pracownik - przełożony * 4.1. Odpowiedzialny szef - zjawisko mobbingu * 4.2. Molestowanie seksualne * 5. Relacja firma - klient * 5.1. Etyka w marketingu * 5.2. Wprowadzanie klienta w błąd * 5.3. Wywieranie niedopuszczalnej presji na klienta * 5.4. Etyczna reklama * 5.4.1. Przejawy manipulowania klientem w reklamie * 5.4.2. Przejawy naruszania dobrych obyczajów w reklamie * 5.4.3. Przejawy reklamy konfrontacyjnej * 5.5. Ciało człowieka w reklamie * 5.5.1. Przesłanki promocji produktów z wykorzystaniem erotyki * 5.5.2. Poziomy akceptacji erotyki w reklamie * 5.6. Reklama a dzieci * 5.7. Promocja i reklama produktów leczniczych * 5.8. Etyka mediów - odpowiedzialna informacja * 6. Relacja firma - otoczenie * 6.1. Koncepcje odpowiedzialności dostawcy * 6.2. Etyczny profesjonalizm * 6.2.1. Zasady rzetelności zawodowej * 6.2.2. Unikanie konfliktu interesów * 6.2.3. Korzyści własne pracownika a korzyści firmy * 6.3. Dialog społeczny jako najwyższa forma odpowiedzialności społecznej firm * 6.4. Dylematy etyczne przedsiębiorców * 6.4.1. Przedsiębiorcy wobec środowiska naturalnego * 6.4.2. Model etycznego działania decyzji strategicznych w biznesie Collinsa * 6.4.3. Globalizacja - aspekty etyczne * 6.5. Ruchy ekologiczne i konsumenckie a etyka gospodarowania * 7. Relacje między partnerami - etyka konfliktu i negocjacji * 7.1. Konflikt jako czynnik warunkujący skłonność stron do podejmowania działań nieetycznych * 7.2. Prawda i kłamstwo w negocjacjach * 7.3. Uczciwa rywalizacja twórców * 7.3.1. Zasady autorstwa publikacji naukowych * 7.3.2. Plagiat - kradzież własności intelektualnej * 7.3.3. Ściąganie - choroba edukacji * 8. Relacja mistrz - uczeń * 8.1. Moralny autorytet i wychowawca * 8.2. Kompetentny przewodnik po świecie wiedzy * 8.3. Sprawiedliwy oceniający i opiniodawca
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 17 (1 egz.)
Kaucja: 25,71 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gastronomia / Piotr Dominik. - Warszawa : Almamer Szkoła Wyższa, cop. 2013. - 346 s. : il. ; 24 cm.
Forma i typ
Bibliogr. s. 331-341, netogr. s. 343-344, wykaz aktów prawnych s. 341-343.
Podręcznik akademicki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.A (3 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa,a także dla praktyków i osób zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagającego dystrybucję usług turystycznych. Zaprezentowany zakres materiału obejmuje szczegółowe omówienie podstawowych funkcjonalności i usług oferowanych przez współczesne systemy rezerwacji na przykładzie systemu AMADEUS, który jest jednym z czołowych Globalnych Systemów Dystrybucyjnych (GDS). Prezentowany materiał zawiera obszerne wprowadzenie do obsługi systemu AMADEUS, opisuje także wykorzystywanie w praktyce modułu rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz samochodowych tego systemu. Został on opracowany na podstawie wiedzy uzyskanej na kursach użytkowania systemu AMADEUS w firmie "AMADEUS Polska" oraz otrzymanych tam materiałów dokumentacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53641 (1 egz.)
Kaucja: 42,63 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 316 (1 egz.)
Kaucja: 42,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.0 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.A (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53068 (1 egz.)
Kaucja: 52,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 153-[160].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177.
Dla studentów kierunków mających w swych programach zagadnienia związane z branżą noclegową, ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.B (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-177.
Dla studentów kierunków mających w swych programach zagadnienia związane z branżą noclegową, ze szczególnym uwzględnieniem hotelarstwa.
WprowadzenieI. Hotelarstwo w turystyce1. Współczesne kierunki rozwoju hotelarstwa2. Miejsce hotelarstwa w turystyce w dobie globalizacji3. Organizacja hotelarstwa w Polsce4. Przedsiębiorstwo hotelarskie i jego otoczenie5. Misja. wizja i strategia w przedsiębiorstwie hotelarskim6. Współpraca pomiędzy hotelami a odbiorcami usług hotelarskich7. Zakres usług w hotelarstwie7.1. Klasyfikacja i podział hoteli7.2. Rodzaje usług hotelarskichII. Wybrane zagadnienia z teorii organizacji1. Organizacja - wybrane pojęcia2. Rodzaje struktur organizacyjnych3. Celowość i racjonalność struktury4. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu5. Schemat opisu stanowiska pracy6. Systemy organizacyjne w hotelarsrwie7. Schemat organizacyjn8. Formy organizacyjno-prawne hotelu jako przedsiębiorstwa9. Podstawowe dokumenty organizacyjne w hoteluIII. Organizacja współczesnego hotelu1. Części składowe współczesnego hotelu o rozbudowanym programie użytkowym1.1. Otoczenie eksploatacyjne.1.2. Budynek lub zespół budynków1.3. Recepcja1.4. Komunikacja i transport wewnętrzny1.5. Zespół mieszkalny1.6. Zespół gastronomiczny1.7. Zespół wielofunkcyjny1.8. Zespół handlowo-usługowy1.9. Zespół rekreacyjno-wypoczynkowy1.10. Zaplecze socjalne pracowników1.11. Administracja hoteluIV. Czynnik osobowy w hotelu1. Sylwetka wzorowego hotelarza - kodeks etyki hotelarza2. Zasady zatrudniania i czas pracy w hotelu3. Sytuacje kryzysowe oraz odpowiedzialność materialna pracowników4. Rekrutacja pracowników i jej formy5. Szkolenia pracowników.6. Ocena pracowników7. Systemy motywacyjne8. Nagrody i wyróżnieniaV. Organizacja jakości usług w przedsiębiorstwie hotelarskim1. Zagadnienia podstawowe1.1. Pomiar jakości usług2. Metody oddziaływania na poziom usług w hotelarstwie2.1. Standardy i procedury obsługi2.2. Kategoryzacja w obiektach hotelarskich2.3. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna2.4. Konkursy branżowe2.5. Normy ISO w hotelarstwie2.6. System HACCP w gastronomii hotelowej3. Analiza i ocena poziomu jakości usług3.1. Metoda servqual3.2. Technika incydentów krytycznych3.3. Pojęcie satysfakcji klienta.VI. Organizacja bezpieczeństwa w hotelu1. Bezpieczeństwo gościa i jego mienia w hotelu1.1. Istota hotelarstwa a obowiązki hotelu względem gościa i jego mienia1.2. Stan techniczny hotelu a bezpieczeństwo gości1.3. Zabezpieczenia stosowane w hotelach1.4. Systemy i metody zabezpieczeń w obiektach hotelarsko-gastronomicznych1.5. Obowiązki hotelu oraz personelu względem gościa i jego mienia2. Podstawowe obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy2.1. Odpowiedzialność hotelarza pracodawcy2.2. Prawa i obowiązki pracownika2.3. Szkolenie pracowników w zakresie BHP3. Przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych4. Hotel a otoczenie i środowisko naturalneVII. Organizacja nowego przedsiębiorstwa1. Procedura uruchomienia przedsiębiorstwa2. Procedura kategoryzacyjna3. Proces inwestycyjny4. Programy użytkowe5. Przygotowanie obiektu do eksploatacji6. Biznesplan.Literatura przytaczana i uzupełniającaWykaz rysunków
Wprowadzenie * I. Hotelarstwo w turystyce * 1. Współczesne kierunki rozwoju hotelarstwa * 2. Miejsce hotelarstwa w turystyce w dobie globalizacji * 3. Organizacja hotelarstwa w Polsce * 4. Przedsiębiorstwo hotelarskie i jego otoczenie * 5. Misja. wizja i strategia w przedsiębiorstwie hotelarskim * 6. Współpraca pomiędzy hotelami a odbiorcami usług hotelarskich * 7. Zakres usług w hotelarstwie * 7.1. Klasyfikacja i podział hoteli * 7.2. Rodzaje usług hotelarskich * II. Wybrane zagadnienia z teorii organizacji * 1. Organizacja - wybrane pojęcia * 2. Rodzaje struktur organizacyjnych * 3. Celowość i racjonalność struktury * 4. Podstawowe komórki organizacyjne w hotelu * 5. Schemat opisu stanowiska pracy * 6. Systemy organizacyjne w hotelarsrwie * 7. Schemat organizacyjny * 8. Formy organizacyjno-prawne hotelu jako przedsiębiorstwa * 9. Podstawowe dokumenty organizacyjne w hotelu * III. Organizacja współczesnego hotelu * 1. Części składowe współczesnego hotelu o rozbudowanym programie użytkowym * 1.1. Otoczenie eksploatacyjne. * 1.2. Budynek lub zespół budynków * 1.3. Recepcja * 1.4. Komunikacja i transport wewnętrzny * 1.5. Zespół mieszkalny * 1.6. Zespół gastronomiczny * 1.7. Zespół wielofunkcyjny * 1.8. Zespół handlowo-usługowy * 1.9. Zespół rekreacyjno-wypoczynkowy * 1.10. Zaplecze socjalne pracowników * 1.11. Administracja hotelu * IV. Czynnik osobowy w hotelu * 1. Sylwetka wzorowego hotelarza - kodeks etyki hotelarza * 2. Zasady zatrudniania i czas pracy w hotelu * 3. Sytuacje kryzysowe oraz odpowiedzialność materialna pracowników * 4. Rekrutacja pracowników i jej formy * 5. Szkolenia pracowników * 6. Ocena pracowników * 7. Systemy motywacyjne * 8. Nagrody i wyróżnienia * V. Organizacja jakości usług w przedsiębiorstwie hotelarskim * 1. Zagadnienia podstawowe * 1.1. Pomiar jakości usług * 2. Metody oddziaływania na poziom usług w hotelarstwie * 2.1. Standardy i procedury obsługi * 2.2. Kategoryzacja w obiektach hotelarskich * 2.3. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna * 2.4. Konkursy branżowe * 2.5. Normy ISO w hotelarstwie * 2.6. System HACCP w gastronomii hotelowej * 3. Analiza i ocena poziomu jakości usług * 3.1. Metoda servqual * 3.2. Technika incydentów krytycznych * 3.3. Pojęcie satysfakcji klienta * VI. Organizacja bezpieczeństwa w hotelu * 1. Bezpieczeństwo gościa i jego mienia w hotelu * 1.1. Istota hotelarstwa a obowiązki hotelu względem gościa i jego mienia * 1.2. Stan techniczny hotelu a bezpieczeństwo gości * 1.3. Zabezpieczenia stosowane w hotelach * 1.4. Systemy i metody zabezpieczeń w obiektach hotelarsko-gastronomicznych * 1.5. Obowiązki hotelu oraz personelu względem gościa i jego mienia * 2. Podstawowe obowiązki w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy * 2.1. Odpowiedzialność hotelarza pracodawcy * 2.2. Prawa i obowiązki pracownika * 2.3. Szkolenie pracowników w zakresie BHP * 3. Przystosowanie hoteli do potrzeb gości niepełnosprawnych * 4. Hotel a otoczenie i środowisko naturalne * VII. Organizacja nowego przedsiębiorstwa * 1. Procedura uruchomienia przedsiębiorstwa * 2. Procedura kategoryzacyjna * 3. Proces inwestycyjny * 4. Programy użytkowe * 5. Przygotowanie obiektu do eksploatacji * 6. Biznesplan
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 64 (1 egz.)
Kaucja: 33,92 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11.0 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50362 (1 egz.)
Kaucja: 45,24 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21.0 (4 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 612 (1 egz.)
Kaucja: 36,54 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej